• 1395/02/14 - 05:29
  • بازدید: 282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پانل توسعه آموزش مجازی در کشور، در هفدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی برگزار شد.

این پانل در روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه و در سالن شماره دو مرکز همایش های رازی با حضور جمع کثیری از شرکت کنندگان برگزار شد. اعضای این پانل عبارت بودند از آقای دکتر سید ناصر استاد سخنران اصلی و ..

29

این پانل  در روز شنبه یازدهم اردیبهشت ماه و در سالن شماره دو مرکز همایش های رازی با حضور جمع کثیری از شرکت کنندگان برگزار شد. اعضای این پانل عبارت بودند از آقای دکتر سید ناصر استاد سخنران اصلی و رییس پنل، خانم دکتر مجتهدزاده و آقایان دکتر صدوقی، دکتر سرآبادانی و دکتر زارع بیدکی.در ابتدا آقای دکتر استاد به ارایه  تاریخچه ای از شکل گیری یادگیری الکترونیکی در کشورهای مختلف پرداختند و در مورد استفاده از سیستم های یادگیری در دانشگاه های بزرگ دنیا و کشورهای مختلف و روند رو به گسترش تاسیس دانشگاه های مجازی و افزایش استقبال از رشته های مجازی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا توضیحاتی ارایه کردند و در پایان به بیان وضعیت آموزش مجازی در دانشگاه های علوم پزشکی و تاسیس دانشگاه علوم پزشکی مجازی و رسالت های آن پرداختند. سپس آقای دکتر صدوقی، برگزاری دوره مجازی توانمندسازی  اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را به عنوان یک تجربه آموزش مجازی ارایه کردند. همچنین آقای دکتر سرآبادانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد از  ضرورت استفاده از یادگیری وابسته به تلفن همراه و نرم افزارهای جدید در این رابطه  سخن گفتند. 

آقای دکتر مجیدرضا فرخی رییس دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز،  دوره فلوشیپ کشوری آشنایی با یادگیری الکترونیکی را با هدف توانمندسازی  اعضاء هیات علمی دانشگاه های کشور در طراحی و مدیریت یک دوره الکترونیکی معرفی کردند.

آقای دکتر زارع بیدکی نیز در مورد زیرساخت ای موجود در زمینه آموزش مجازی در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند صحبت کردند. در پایان خانم دکتر مجتهدزاده در مورد رویکردهای جدید در آموزش مجازی و در راس آنها MOOCs سخنرانی کردند و گزارشی از مراحل طراحی سامانه عظیم MOOCs ملی با عنوان آرمان (آموزش رایانه ای ملی و انبوه) ارایه کردند. در انتها به سوالات حضار در مورد چگونگی کارکرد و ساختار دانشگاه علوم پزشکی مجازی پاسخ داده شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

PN01 PN02 PN03 PN04 PN05 PN06 PN07 PN08 PN09 PN10

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402