• 1398/09/24 - 12:15
  • بازدید: 395
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه ارتقای کیفیت محتواهای الکترونیکی موکس آرمان برگزار شد

معاونت زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی بر اساس درخواست های دانشگاه های کشور کارگاه ارتقای کیفیت محتواهای الکترونیکی موکس آرمان را به صورت رایگان در تاریخ 19 آذر ماه 98 برگزار کرد.

IMG_8657

معاونت زیر ساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی بر اساس درخواست های دانشگاه های کشور کارگاه ارتقای کیفیت محتواهای الکترونیکی موکس آرمان را به صورت رایگان در تاریخ 19 آذر ماه 98 برگزار کرد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی- دانشگاه علوم پزشکی مجازی در راستای ارتقای حوزه یادگیری الکترونیکی در کشور اقدام به اعلام فراخوان هایی برای تولید محتواهای آموزشی با رعایت استانداردهای فنی و آموزشی برای ارائه در موکس ملی آرمان کرده است. با توجه به راه اندازی بخش آموزه های آرمان و روند پیشرفت دو نوبت اول و دوم فراخوان، این کارگاه به منظور کمک به ارتقای سطح کیفی محتواهای آرمان برگزار شد. در این کارگاه که بیشتر جنبه عملی و کارگروهی داشت، مسوولین تولید محتوای دانشگاه ها و شرکتهای طرف قرارداد، شرکت کرده و علاوه بر آشنایی با اصول آموزشی تولید محتوا، نمونه های محتواهای تولید شده را نقد و بررسی کردند. بدین ترتیب که نمونه محتوای هرکدام از طرفین قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی مجازی در کارگروهی به نقد گذاشته شد و نکات مهم برای بهینه سازی محتواها مورد بحث قرارگرفت.

مطالب کارگاه که در آن نمایندگانی از دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، اصفهان، زنجان، تهران، کاشان، گراش، سبزوار، ایران، اسفراین، کرمانشاه، بابل، البرز، گیلان ، شهید صدوقی یزد، تربت حیدریه، شهرکرد، ارومیه، اراک، بیرجند، جهرم و شرکت های آینده آموزان آتا و ایتوک  شرکت کرده بودند، توسط دکتر ریتا مجتهدزاده، دکتر آزاده شعبانی، دکتر منیژه هوشمند جا و مهندس اعظم روشنی ارائه شد. در پایان به هریک از شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه اهدا شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

IMG_8662 IMG_8682 IMG_8688 IMG_8693 IMG_8665 IMG_8684

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402