• 1398/10/08 - 07:47
  • بازدید: 426
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کارگاه تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از نرم افزار Camtasia Studio برگزار شد.

معاونت زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی بر اساس درخواست های دانشگاه های کشور کارگاه آموزشی تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از نرم افزار Camtasia Studio را در روز 3 دی ماه 98 برگزار کرد.

1

معاونت زیرساخت دانشگاه علوم پزشکی مجازی بر اساس درخواست های دانشگاه های کشور کارگاه آموزشی تولید محتوای الکترونیکی با استفاده از نرم افزار  Camtasia Studio را در روز 3  دی ماه 98 برگزار کرد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مجازی - نرم افزار Camtasia به منظور تصویر برداری از صفحه نمایش استفاده می شود؛ با استفاده از امکانات این نرم افزار می توانیم فیلم های گرفته شده از صفحه نمایش را ویرایش و علامت گذاری کرده و یا توضیحاتی به آنها اضافه کنیم. همچنین می توانیم به منظور ارزیابی کاربران، آزمونهایی را توسط این برنامه طراحی کنیم.  از این نرم افزار به عنوان ادیتور ویدیوهای آموزشی نیز می توان استفاده کرد. خروجی های ویدیویی این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای دیگر بیشتر است و حتی خروجی اسکورم نیز ارایه می کند. این نرم افزار یکی از ابزارهای پرکاربرد تولید محتوای الکترونیکی در دانشگاه هاست. به طور کلی نرم افزار Camtasia محیط ساده ای دارد و تقریباً می تواند بسیاری نیازهای استادان را در ساخت و تولید ویدئوهای آموزشی برطرف کند.

مطالب این کارگاه که در آن نمایندگانی از دانشگاه های علوم پزشکی اهواز، تهران، سمنان، جیرفت، آبادان، لارستان، خراسان شمالی، سیرجان، همدان، لرستان، بهبهان، نیشابور و مجازی شرکت کرده بودند، توسط دکتر عیسی رضایی و دکتر منیژه هوشمند جا از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مجازی ارائه شد. در پایان به هریک از شرکت کنندگان گواهی شرکت در کارگاه اهدا شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

IMG_8859 IMG_8860 IMG_8866 IMG_8867 1-min

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402