• 1400/02/15 - 07:20
  • بازدید: 409
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب رتبه سوم در حیطه یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی مجازی در چهاردهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در بیست و دومین همایش کشوری آموزش پزشکی، چهاردهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و سومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه صاحب فرایند برتر شد.

fkljadfkljklafjdl

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در بیست و دومین همایش کشوری آموزش پزشکی، چهاردهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و سومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه صاحب فرایند برتر شد.

فرایند آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مجازی با عنوان "طراحی و تدوین راهنمای مطالعه الکترونیکی (e-Study Guide) برای فراگیران دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده (Family Physician Bridging Program)" در چهاردهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری رتبه سوم را به خود اختصاص داد. این فرایند در حیطه یادگیری الکترونیکی بوده و به عنوان یک رویکرد نوآورانه در دوره پودمانی مجازی پزشکی خانواده با هدف تسهیل آموزش و یادگیری فراگیران توسط گروه مجازی پزشکی خانواده و تیم اجرایی دوره طراحی و تدوین شده است. لازم به ذکر است این فرایند توسط دکتر سلیمان احمدی دانشیار آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو وابسته گروه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مجازی (صاحب اصلی فرایند)، و با همکاری معاونت امور دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی مجازی طراحی و اجرا شد. در پایان ضمن تبریک این موفقیت به خانواده دانشگاه علوم پزشکی مجازی گفتنی است که همایش کشوری آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری یک گردهمایی بزرگ علمی در حوزه آموزش پزشکی است که امسال هم همانند سال های قبل در تاریخ  29 تا 31 اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می گردد. 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

WhatsApp Image 2021-05-05 at 10.07.28 WhatsApp Image 2021-05-05 at 09.54.06

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402