• 1399/09/26 - 12:23
  • بازدید: 381
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گزارش روز دوم از هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران

دومين روز از هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران برگزار شد. شعار این کنگره عزم همگانی در نهادینه کردن اخلاق پزشکی است و از ديروز تا 29 آذرماه به صورت مجازی در حال برگزاري است.

IMG_2346

دومين روز از هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی ایران برگزار شد. شعار این کنگره عزم همگانی در نهادینه کردن اخلاق پزشکی است و از ديروز تا 29 آذرماه به صورت مجازی در حال برگزاري است.

همانطور كه پيش از اين عنوان شده این کنگره به صورت کاملاً مجازی برگزار می شود و آدرس vc1.vums.ac.ir/live  برای شرکت در برنامه در اختیار دانشجویان و اعضای هیأت علمی قرار گرفته است و همچنین امکان دسترسی به پخش زنده برنامه­ ها از طریق آپارات و آدرس https://www.aparat.com/vums/live  برای عموم علاقمندان فراهم است.

پس از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران و پخش پیامی تصویری از مراجع تقليد محترم و كليپ سخنراني جناب آقاي دكتر عليرضا مرندي، رئيس فرهنگستان علوم پزشكي، بعنوان سخنران افتتاحيه، سخنرانی های­ کنگره در قالب 2 نشست از ساعت 8:30 تا 12:30 ارائه شدند که مسئولیت برگزاری نشست اول را سرکار خانم دکتر ليلا افشار و نشست دوم را جناب آقای دکتر احسان شمسي گوشكي با حضور در دانشگاه علوم پزشکی مجازی برعهده داشتند. در این نشست ها 9 کلیپ سخنرانی، 1 سخنرانی آنلاین و 1 سخنراني حضوري از اعضای هیأت علمی دانشگاه های علوم پزشکی شيراز، شهيد بهشتي، كرمان، ايران، تهران، قم و اروميه پیرامون محورهای کنگره ارائه شد. همچنين آقاي دكتر Shabih Ziadi از كشور انگلستان براي ارائه سخنراني خود با عنوان «Ethical trials and tribulations of Covid 19» در جلسه حضور داشتند.

در پایان هر نشست 10 دقيقه زمان به پرسش و پاسخ اختصاص یافت و امکان طرح سؤالات با ارائه دسترسي ميكروفن به داوطلبين و از طریق پنل گفتگو در برنامه ادوبی کانکت و آپارات فراهم بود.

لازم به ذکر است که در این نشست ها بیش از 375 نفر شرکت کننده مجازی در برنامه Adobe Connect حاضر شدند و 152 نفر بیننده لینک مربوط به پخش زنده کنگره در آپارات بودند.

پوسترهای پذیرفته شده در این کنگره به زودي در سایت كنگره به آدرس https://imec8.ir/main  بارگذاري مي گردد. همچنین دسترسی به فایل های سخنرانی های ارائه شده در کنگره در پایان هر روز از طریق سامانه برگزاری وبینارهای دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس webinar.vums.ac.ir  امکان پذیر است.

در نهایت بعدازظهر امروز نشست سراسري اخلاق در پژوهش هاي علوم پزشكي در محل معاونت تحقيقات و فناوري وزارت متبوع با حضور جناب آقایان دكتر نجفي و دكتر شمسي گوشكي و حضور مجازی معاونين محترم تحقيقات و فناوري دانشگاه ها و دانشكده هاي علوم پزشكي سراسر كشور برگزار شد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
کلمات کلیدی:

تصاویر

IMG_2347 IMG_2353 IMG_2359 IMG_2362 IMG_2347

اطلاعیه‌ها

آرشیو

امور دانشگاهی:جشنواره آموزشی علوم تشریح

05 اسفند 1402